Sorry,laget <333

Här är jag nu, nyss hemkommen efter en fika (kaffe!!) hos mormor med henne, Elina o Leju.
Det, plus det faktum att jag fortfarande får huvudvärk titt som tätt (med yr-inslag :s), jag har massa biologi att läsa och det numera är snöstorm ute, så känns det inte så lockande att åka till bushen för 15 minuters-möte. O sen sitta o vänta på att få åka med tränaren hem (som dessutom är den vi ska kritisera på mötet). Hmm.
Så nä, det blir till att stanna hemma för mig.
Känns inte helt schysst mot laget dock :( önskar läget hade varit annorlunda så jag kunde vatt där.. Men, det kan gå som det går (och jag är övertygad om att dom klarar av situationen utan mig!). I have faith! :)

Nä, innan jag nu beger mig neråt till köket, biologiboken och tekoppen ska jag bjuda på ännu lite fler bilder från veckan (nu när jag hittat sladden och allt). Enjoy:




I vårt stall ska alla hjälpas åt att hålla rent och snyggt! Tippe har fattat galoppen - ibland tom bokstavligt talat ^^


 

Borgar-björnen invaderade matsalen!!




Projektarbetshästen Baguette!! :) Ridning i fredags alltså.




Såhär har helgen sett ut.. -.- (konstant i princip)




Men min plugg-ställning kan man inte klaga på! ;D




Försökte mig på att göra kaffe på gammaldags vis som mormor gör (ni vet, när man häller varmt vatten över kaffebönderna i melitta-påsen rakt ner i koppen. Vi kan väl säga att det gick sådär..


Kommentarer
Postat av: Christina

Saknar dig!!!!!

2009-02-10 @ 20:07:22
Postat av: Louise

Naaaw lille gosebagge :D så himla söt :D:D jag visste inte att du varit SÅ sjuk :S stackars min pulekompis :O:( Tur du mår bättre nu iaf :D och vad synd om Tippe!! :/ Så gullig han är på bilden :D sopar stallgången och allt :D

2009-02-11 @ 19:18:05
URL: http://tinuviel.bloggie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0