Söndagmorgon..

och jag ska åka och jobba! Bläh :(  Senare bjuder dock dagen på lite trevligheter:

- 08.00 - 11.00  -  Jobba
- 11.00 - 13.45  -  Fixa med hästar, göra fysikläxa och sätta ihop en sjuukt jobbig träningsplanering till Lag 2 xD (eftersom att Annica - deras tränare - är på kurs, är det jag som bossar idag (H))
- 13.45 - 14.15  -  Styrelsemöte
- 14.15 - 16.00 - Lina/träna lag 2

Nån gång där emellan ska jag försöka hinna träna Baguette också :u
Efteråt kommer Helena och hämtar mig och mini, och så blire myskväll i åkarp med IDOL 2005, finaldvdn!! och Helena ska försöka ändra mina förutfattade meningar om wall-E. Haha ;D

Nä, nu måste jag rusa. Ha ett trevligt helgslut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0