Smärtfri söndag

Oj, sicket ljug xD
Söndagen började som vanligt med träning 11.00-13.30, vilket gick helt okej (hatar dock att träna så tidigt -.-)
Vidare till ÖRS, fastän det nyligen blev bestämt att lag 2 inte skulle ha träning (bara en voltigör som kunde komma nämligen). Men, eftersom att jag var tvungen att vänta på ÖRS till kl. 4 ändå (när Louise skulle komma för och fota Baguette-träningen till vårt projektarbete) och Jacques ändå behövde röra sig, så fick jag lite sysslor där ändå.
Ebba fick lina Jacques till lag 4, med coaching av mig! Trevligt trevligt..

Vidare blev det ju då till att träna Baguette vid halv 5, och oj vilken träning! Började med att han gick hur fint och snällt som helst med Ebba på ryggen, hon gör i princip allt och och jag står i mitten och linar och förundras över hur fort han lär sig.
När det sen blir dax för mig och Ebba att byta (hon måste ju även lära sig att lina honom) går han fortfarande lika fint med mig. Där sitter jag på honom i skritt, går upp på knä, hänger på gumpen, gör kvarn osv osv. Tyvärr så råkar jag ju skoja om att "det är ju nästan tråkigt när han går såhär fint". Ajajaj. Vad händer en stund senare?
JO, jag råkar komma litegranna in med foten under filten (tror jag! :p) och Baguette får spel xD Börjar ösgaloppera och bocka om vartannat. Hehehe. Och med världens stabilaste gjord också (notera ironin).
Så efter ett halvt varv på denne häst (liknande en mekanisk tjur) så flyger man av xD  haha ja, inte ska det va lätt att få MVG...

Men, aldrig i helvetet att en ettrig liten B-ponny ska vinna över mig xD så det är upp igen och vad gör han då? Inte ett skit... haha knasig häst xD

Nej, så nu har man lite ONT!! :p dumma jävla macka xD  Så ska gå och lägga min ömmande kropp (haha låter som om jag är typ 80 bast xD). Avnjuta klassiker Notting Hill och få mental vila i 90 minuter. Alltid behövligt.
Natti natti.




En djurig ponny i en djurig hastighet xD




Tjuff! xD  Kuliga bilder till projektarbetet iaf...



Kommentarer
Postat av: Louise

Haha lilla mackan xD så goseGOS han är :D men han kan väl inte bara va b-ponny? :O:s

2009-02-18 @ 13:34:53
URL: http://tinuviel.bloggie.com
Postat av: mini

jäääävllaaaar hahahahah najsbajsiga foton :D

2009-02-20 @ 09:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0