Sängen för mig!

Sådärja, jag har tom gjort liite plugg nu! :)
Jo, vi fick nämligen i läxa i psykologi B idag att göra ett test från internet till på torsdag. Lite smått klyddigt var det allt, men kom iallafall fram till att jag var sympatisk, avslappnad, social och varken organiserad eller oorganiserad haha ;>

Nåväl, klockan är halv 12 och jag är skittrött för some reason. Dessutom gör foten fortfarande ont (vaknade i söndags med ont i hälen och har inte gått över sen dess. Dock hade jag samma känsla i foten/hälen för några månader sen, o de höll de i sig ett tag o sen gick de över - så de gör väl detta med :)). 
Så nu ska jag iallafall stänga datan och krypa in under täcket och kolla Scrubs.
Sov gott folket!


Kommentarer
Postat av: Elina

kan du inte skriva om nåt annat än PLUGG??

BORING :p

2009-02-04 @ 12:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0