Roliga saker! :):)

Im baack! (Från sizs och Leos place). Det blev Martina-tid (alltså under Topmodel) hos dom & massa mys med bebis! :)  Gullunge! <3
Bredvid mig har jag en tallrik med pannkakor och hallon - made by mormor. Härligt de låter va?:D


Surfat runt lite har jag också gjort idag, och GUD vad man kan hitta bilder på internet!! Enyoj:




Jag och Ola på bild på en skyskrapa... eller?




Anna Sillkompis har tydligen gjort en egen-version av Mona lisa!




När jag surfade vidare in på en favorit-sida, hittade jag en något mer.. vågad bild på kära Sillkompis!




Hittade en bild på Filippa & Filippa junior (?) ute på promenad :)  I bokskogen?




Sen hittade jag en bild på Filippa efter hennes makeover!
Visste väl att mitt ursprung skulle komma att påverka polarna nån dag...




Att Louise är lite fjollig och lite gay vet vi ju, men detta tog väl ändå priset...




Lollo växte dock litegrann i mina ögon när jag hittade den här bilden..
Undra om detta är nåt cj vet om..?




Söker man på "Tuva Svensson" på google, fick man upp den här bilden.
Visste väl att det var nåt skumt med Tuva...

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHAH asfeta bilder!

de på tuva o filippajr var bäst

2009-02-04 @ 22:28:55
URL: http://xnilsonx.blogg.se/
Postat av: Elina

Mycke bättre o roligare inlägg :)

Glöm inte att ögonen måste pausa bara! haha :)

2009-02-04 @ 22:38:14
Postat av: tuva

TJA! fina bilder du hittat martina :) jag gillade dem!!! inte visste jag att jag hade en svart katt, coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt :D jag ser fram, emot ännu fler fräcka foton på oss :D:D:D:D:D

2009-02-05 @ 12:16:19
URL: http://nossnevsavut.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, martina..bild nr2 på mig var ju bara speciellt till dig;) du lova att inte visa ngn annan :O haha,, nä men fyfaen va roliga dessa va :D ser fram emot en uppföljning..grrr :D HAHA

2009-02-05 @ 16:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0