Ohoj, jag är tillbaka!

Andra inlägget idag - my, my.... Nej, allvarligt talat är det bara för att jag inte finner Gustav Vasa särskilt intressant längre (som man tjötat in i veckor). Ska bli skönt att äntligen få historieprovet avklarat på onsdag så jag kan glömma den jeveln (ursäkta GV!).

Eftersom att jag knappt bloggat på hela veckan ska jag iallafall filla in er lite om vad jag gjort på mitt sportlov! (á la mellanstadiet):

- Tömt hela mitt hus.
     .. och jevlar vad där var att göra!
- Åkt pulka.
   
Naturligtvis! Sista gången var ett impuls-påhitt med supersusanne och andreas, sisådär klockan 11 i lördagskväll (efter ett mental-damp av mig). Avslutades med te inne hos mig. Mycket bra räddning..
- Pluggat.
   .. dock inte ens hälften så mycket som jag hade tänkt.
- Kul med voltige.
    
Barnen var jättegoa. Fick en teckning av en liten flicka andra dagen, blev kallad "mamma" ett antal gånger och fick höra att det var den BÄSTA sportlovsaktivitet de nånsin varit på.
- Varit med i radio.
    
Intet att förglömma. Direktsändning och allt.. Blev ganska lite snack om kul med voltige, och lite mer om voltige i allmänhet. Kul det med dock.  
"Och ni är uppe tre stycken på hästen?"
"Ja"
"I galopp?"
"Ja"
"Utan några selor, hjälmar eller något skydd alls?!"
"Ja"
".... är ni inte kloka?"
Hursomhelst så gjorde jag succé. Nu får ni snart se mig i Vakna med The Voice också, ska ni se. 

- Årsmöte.
     Och på lördag väntar nästa. Pris och applåder utlovades!
- Linat.
    .. en massa hästar! Det nya sen igår är att jag nu även ska börja lina Merlin (energiknippet) på söndagar! Så nu blir det alltså 3 hästar att lina varje söndag (observera att 2 av dom är under inlärning & liite dampiga ^^). Ska bli väldigt skoj iallafall, mina underbara pållar är allt! :)


och juste ja.. så har jag ju flyttat också..


Kommentarer
Postat av: Anna stav

oj! du komemr ju verkligen inte hinna med något annat än o träna hästar på söndagar :P

2009-02-24 @ 20:31:08
URL: http://xnilsonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0