Nästa Blondinbella?

Så här är det:

1) Igår ringde Malmökanalen mig på mobilen. De ville ha en radiointervju med mig på fredag.
På fredag ska jag alltså ringa upp dom för att prata lite om Prova på voltige (en sportlovs-aktivitet som ska hållas av bla mig på ÖRS på torsdag och fredag) och voltige i allmänhet. Vet dock inte om det blir bandat eller om det körs direkt.

2) Idag när jag satt och läste sydsvenskan, upptäcker jag dessutom mitt eget namn i tidningen. Jag står listad under en tack-lista till alla som gjort en insats för svensk idrott (jag och några 1000 andra, men det skiter vi i xD). Väldigt trevligt det hära!

Nu när man alltså har blivit en offentlig person funderar jag på hur jag ska ta mig vidare. Kanska starta ett företag? Eller en klädkollektion? Vad sägs om det? Du får passa dig, Tuva. Kanske är det jag som blir nästa Blondinbella.





Radio på fredag!




Ser ni texten? Där, ganska exakt i mitten (vid det mest belysta området nästan)
"Jarestig, Martina
- Örestads Ryttaresällskap"




Nog är man en hjälte alltid..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Go, Martina go

2009-02-15 @ 18:56:56
Postat av: Blondin-Tuva

ack martina, man kan inte tyda ditt namn vid det mest belysta området, ty, jag tror att du ljuger.



och ja, som du ser har jag redan bytt namn från Tuva till Blondin-Tuva, det är redan officielt xD

2009-02-15 @ 21:13:22
URL: http://nossnevsavut.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha klart man ska reklamera sig själv 8-) ;)

2009-02-18 @ 13:29:28
URL: http://tinuviel.bloggie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0