När nätterna blir långa..

.. blir Martina väldigt glaaad :D 9 timmar sömn inatt - inte alls pjåkigt :)
Nu är klockan dock 11.40 och jag har tom hunnit tömma tvättstugan änsålänge. Och garderoben blev givetvis avklarad igår. Fattar dock inte hur jag kan ha så mkt kläder!! :o och det värsta är att det ändå inte var särskilt mycket som jag ville slänga :s . Nåja, får nog bli en gallring till när det är dags att packa upp kläderna igen hos mamma på söndag.

Iallafall, känner jag mig väldigt duktig över att ha kommit såhär "långt"! :u Bara mitt rum kvar... och liite panik. Förutom då att tömma hela huset (observera att jag har bott här i 17 år = mycket att gå igenom i mitt rum!!) är det även lite plugg som gäller:
- Plugga till historia A-provet på onsdag 
- Plugga till matte E-provet vecka 10  (ja, det är djurigt & jag har mycket att räkna)
- Kemi B-labbrapport
- Projektarbete
- Kemi B-uppgifter
- Fysik B-uppgifter

Ja inte fan är det nådigt. Lov är fan inte lika med vila.

Kommentarer
Postat av: Jénny

svar: Cubus, det står det väl? :P haha

2009-02-17 @ 21:36:19
URL: http://wannabedu.blogg.se/
Postat av: Christina Schönbeck-Persson

Jag och Sara undrar vad du ska bli för nåt med alla dessa kunskaper.

Lycka till!!!!!

2009-02-17 @ 21:44:43
Postat av: Anna stav

har dy bytat (bytt) blogg igen? eller sitter du fortfarande o pluggar? :O :O :O

inga inlägg på sistone ju! :( :( :(

2009-02-22 @ 21:49:41
URL: http://xnilsonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0