MMS!

Hemmaó från skolan, äntligen! Långa dagar är jobbiga ibland..

Har dock en väldigt trevligt nyhet! :)  När en håla uppstod i skolan idag, hamnade jag och några andra i biblioteket. Cj började pula med min mobil och skulle försöka fixa mina inställningar (av någon anledning har jag varken kunnat ta emot eller skicka mms med Klas). Med lite assistans från Emil satt dom där ett tag, medan jag och Louise snackade fysik/hästar ;D 
Helt plötsligt säger Emil bara: "Vad har du för nummer?" *följt av numret till mig som han har inlagt på sin mobil*
När jag nickar reser han sig bara och går haha. Man bara "okeej" ;S 
Efter några minuter kommer han dock tillbaka, och ytterligare några minuter senare kommer ett sms från Tele2 och tadaa- så kan jag både skicka och ta emot mms!! :D

Ibland är det bra att ha kompisar som kan fixa allt jag inte kan :p

Nu äre dock bara 20 min kvar innan min (första) buss ut till ingenstans och träningen går. Bäst att byta om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0