Martinas tisdag!

Ohoy, vad jag är trött! Helt tosigt... (nya favoritordet).

Idag har ändå varit ganska chilligt - psy-ko-lo-giiiiin och kemi uthärdade man rätt lätt imorse. Följt av en rolig lunch där morotskastning beprövades som ett knep för att få någon dit man vill. En fysiklektion som gled iväg snabbt, följt av världens flummigaste religionslektion som bara blev snack i klassen (eftersom vi hade betygssamtal med läraren). Ni aanar inte så nära MVG jag ligger btw! Behöver bara spika nästa uppsats också, sen e det klar (och det ska va MVG- ett VG är inte ens acceptabelt).
Efter religionen väntade 1½ timmes håla som jag, louise, cj och pelle spenderade på ett väldigt trevligt sätt, dvs ute i stan (i vårvädret!) och lullade med en chai.. Mycket  najs det där va.
Efter hålan väntade en biologilabb som inte ens var en biologilabb (sorgligt nog). Nej, istället skulle vi sitta o planera till nästa biologilabb, om 2 veckor -.- Behöver jag förtydliga att även den lektionen alltså blev ganska chillig?
Så nä, idag kom vi billigt undan i skolan..

Efter skolan vid 4 begav jag mig till stan för att hitta ett par skor till Leos dop istället, även idag utan framgång (dock är jag förvånad över hur få skoaffärer de finns i stan!). Nästa vecka får det fan bära av till skopunkten alltså! (typ det enda stället jag inte kollat).

Tåg till träningen sen (vänjer mig aldrig), och vet ni vad? När jag gick på 90-vägen på väg till träningen utanför Svedala, såg jag nåt!! :o Bilar som susar förbi, ½ meter i från mig, är läskiga- men sjuukt mycket mindre läskiga när man ser dom!

Nä, nu får resumén ta slut. Som sagt så är jag så galet trött (mina ben kommer inte må bra imorgon..).
Historiaboken väntar.
Puss och kram!

.ps. Mobilsladd och necessär fortfarande borta..

Kommentarer
Postat av: Louise

Morotskastning var fan det värsta jag varit med om :O han ska SÅÅÅÅ få för det där -.-

2009-02-28 @ 15:11:52
URL: http://tinuviel.bloggie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0