Looov!

Hej allihopa!!
Vilken underbar fredag - märks ju inte ens att det är fredagen den 13e! :) *peppar peppar*

Dagen "började" visserligen med att man satt uppe med historia-saken till kl halv 4 imorse, men därefter har det varit pulepul!!
Studsade upp halv 8 (im back! :u), fixpix med gott om tid och sådär (alltid lika härligt) och sen världens flummigaste historielektion. Det enda vi gjorde under den timmen var att sitta o snacka (främst om balklänningar, balsmink och balfrisyrer med bruuuedarna), eftersom att ståltanten hade omdömessnack med oss i ett annat rum.
En chillig lunch, följt av en inhandling av biljett till Borgars 100-dagars-fest nästa torsdag (för alla 3or - 100 dagar kvar till studenten).
Religionslektion... Babyface berättade om de vilda nunnorna hahaha. Hävdade att han inte hade en film om det... (jojo, så säger de alla -.-)

Efter denna lugna skoldag bar det av till stan med sillkompis för att leta skor. Inga skor funna, men däremot en tjusig oversize-tröja från MQ. På rea och allt- inte så tokigt! :)
Efter att ha mött upp Louise i stan, begav vi oss till Cosmopolitan för en fredagsfika. Det blev en väldigt mumsig ciabatta för mig! Mycket gott! :D  (4 av 5 toast). Inne på cosmo anslöt sig förresten även tuva och filippa :)

Efter fikan var det dags att skynda vidare till nästa person som ville träffa mig (suck - inte lätt att vara poppis ibland :/), nämligen Sonja. Hade lovat att följa med henne o pierca naveln, så så blev det! :)
Efter det bar det äntligen av hemåt, nåågot ont i ryggen (ni anar inte hur mycket plugg jag har med mig hem! Inte najs att gå o kånka på det). 

Tänkte ta och ladda upp några bilder nu från dagen, men blogg.se vill inte funka! -.-
Ska ta och bege mig ut igen - bort till söderkulla för att handla mat (både till cafeterian imorgon och till alla hjärtans dag-middagen som jag ska hosta för 2 systrar :))
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0