Låt-efterlysning och Veckans klipp!

Nu ska jag nanna. Fastnade vid en kulig film på 5an, och sen var där en bra låt med (som jag vet att jag hört innan) men som jag bannemaj inte kan komma på vad den heter. Sökt både på youtube och google efter möjliga namn men ingen framgång :( Liiite jobbigt xD
Den är en rocklåt, lite i Blink/Mest/Green Day-hållet och refrängen går typ:
"Dont wanna be you, dont wanna be just like you." nananna "this is the end" nanana "thats another thing I hate about you"
Ni får gääärna säga till om ni vet vilken det är! :D

Har också tänkt börja med Veckans klipp -på fredagar (á la Ola) och lägga in klipp som roat mig under veckan :D
Förstaplatsen denna veckan får ett sjukt roligt klipp som jag hittat på Nattis blogg -  Bestefar og jeg.
Enjoy! :D



Kommentarer
Postat av: Natalie

ahha visst är den underbar :D hahaha x)

2009-03-01 @ 20:31:40
URL: http://nataliebrixland.blogg.se/
Postat av: Tuva

det är det roligaste klippet på hela youtube :D :D

2009-03-02 @ 17:54:37
URL: http://nossnevsavut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0