Kemilabb - check!

Kemilabben klaaar, typ ;p  Ola & kaffe var allt som behövdes! :D Det är förresten en så skön känsla det där - när man skriver det absolut sista på en labbrapport 8D Nu ska jag iallafall bara ta och läsa psykologin till imorgon, sen blire till o nanna :)  dax att vakna om 4 timmar |---) Men, numera så har jag ju kaffebryggare 24/7 så det ska nog ordna sig :D

Skulle bara titta in för o slänga in några skor jag hittade på Bianco nyss:



Dessa var toksnygga! Dock ganska så höga och med tanke på att jag ska gå i en kyrka med glatt golv med en unge i famnen så är dom nog inte de lämpligaste par skorna jag kan hitta xD
Dessa är lite mer kyrk- och bebisvänliga xD Väldigt snygga dom med! :D Så det står nog mellan dessa..



och domma! (och jo, domma är ett ord).


Ni får gärna säga vilka ni tycker, hörrni! :D


Kommentarer
Postat av: Tjugge

Mitten mitten mitten:D

2009-02-26 @ 09:51:22
URL: http://pellskiii.blogg.se/
Postat av: Elina

för det första: det e ingen UNGE. Det e LEJU!!

för det andra: dom sista skorna. snyggt o lite ovanligt me det "bandet" över vristen!

2009-02-26 @ 10:52:04
Postat av: Sillis

De översta är lugnt snyggast :P fast mjo kanske liite för höga =) nu har alla tyckt olika skor ser jag ^^jaja,, syns ikväll :D

2009-02-26 @ 16:31:09
Postat av: Louise

Numemr 2 :D jättefina :)

2009-02-28 @ 15:21:47
URL: http://tinuviel.bloggie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0