Found it! :D

oh yes, jag hittade låten:D




The Anthem - Good Charlotte

5 tummar upp! (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

Dock var inte "thats another thing I hate about you" med, så troligtvis är det med i en annan svängig låt jag hört o tycker om men inte har, så om ni vet vilken låt det är som har en refräng som slutar med den strofen så får ni gärna säga till :D

Nu ska jag dock börja fixa mig lite och sen dra till stallet (härligheten med stallet är att man inte behöver fixa sig särskilt mycket ^^ - ett par skitiga mjukisträningsbyxor, inget smink och morgonfrilla (Y)).  Vidare blir det:

Plugga Matte E  14 - 16
Fix (ev kaffe + hårfix hos siz)  16 - 17

Årsmöte för ÖRS vid Slagthuset med Helena & Annica 18 - 19

Efteråt ska jag träffa några i klassen (kanske hinner hem och kolla mello innan?:o) för sen bär det av till Mässings-nånting - ett uteställe på Kirseberg där emil och cj ska spela med deras band. Trevligt trevligt.

Så, i must leave you now.... ;)
Ha en pulig lördag!


Kommentarer
Postat av: Elina

HOST! VEEEEM hitta låten?? :P

2009-02-28 @ 14:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0