Fail-prov vs Bra-prov

Ja, så kan det gå. Lagom är ju bäst.
Vad jag snackar om är alltså först och främst psykologiprovet. Minns ni vilken panik jag hade? Monstervecka i skolan + att vi inte fick ut provmaterial och sidor förrens 1 vecka innan (vanligast är ju typ 3 veckor) = ett dåligt prov - vilket det också blev. Ett G-prov för att vara exakt! -.-  nåja, hon verkade ta rätt lätt på det och sa att jag skulle fixa det på morgondagens uppsats istället. Dock innebär ju detta: G på prov = inte pluggat tillräckligt = kan inte MVG-mycket = massa psykologiplugg ikväll/inatt om det ska bli MVG-uppsats. Inte kul, inte kul...

Något som dock piggade upp var MVG-uppsatsen jag fick tillbaka på svenskan. Ett "Föredömligt!" fick jag också, wiho! :D

Efter svenskan blev det biologilektion, där jag & louise snodde Tuvas & Filippas platser idag (som imorse begav sig till Barcelona!!) , följt av tre djupa suckar från pelle, cj och lau. Haha. Undrar varför dock - vi är ju skitroliga! :D
"Sen stängs det igen, flakellen får inte komma in i ägget."
"Nä, för han är väl inte 18?!"
Haha jag är så torr! :D (louise med btw, som skrattar åt det xD)

Bra-provet sen då. Eller ja, jag tror att det blev ett bra-prov. Failade på g-frågorna (jag vetifan inte ens var Indien ligger!!) men vg/mvg-frågorna kändes ganska så bra - lite skumt de där :p 
Efteråt hände det dock något roligt (bara för att jag är så ofantligt klumpig). Here's the deal:
Oftast när jag ska försöka fånga något i luften, brukar det inte gå så bra. En likhet med Chandler i Vänner- im a dropper.
Så, jag skulle gå fram och lämna provet till läraren (okänd), med väska, pennskrin, prov och en (lyckligtvis tom) kaffemugg i handen. På något sätt tappar jag muggen, och tyvärr ska jag försöka fånga den istället för att låta den falla till golvet. Istället för att fånga den, smäller jag istället upp den i luften igen 4-5 gånger (läraren tittar superskumt på mig) 5e eller 6e gången flyger den iväg bort på katedern (cirka en meter bort), RULLAR i en båge längs hela katedern- ÖVER alla högar med allas prov, och tillsist rullar den ner i lärarens hand som räcker mig muggen med samma oberörda min.  I ett klassrum fullt med provskrivande elever och en lärare jag inte känner.
Pinsamt? mmm- ja.


Kommentarer
Postat av: Elina

Boooooring läsning :P

2009-02-25 @ 22:16:36
Postat av: Anna

HAHHAAHAHAHAHAHAH på det sista!!!





Elina kan ta o stoppa upp sitt tangentbord..

(ursäkta)

2009-02-28 @ 00:05:51
URL: http://xnilsonx.blogg.se/
Postat av: Anna

förlåt men nu är jag sjukt sur!



tycker man att nått är tråkigt kan man ta o hålla det för sig själv! Elina tror du att martina gillade din kommentar? Förgyllde den hennes dag? NÄ, jag tror inte det!



Skit i att kommentera om ni inte har nått vettigt att säga!



2009-02-28 @ 00:08:01
URL: http://xnilsonx.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha torrast får lajf :D

2009-02-28 @ 15:15:55
URL: http://tinuviel.bloggie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0