En lördag som kunde ha börjat puligare..

woho, 13.30 och även jag är uppe!! Efter att ha kommit i säng vid halv 4 imorse (efter en vääääldigt pulig matlagnings/våffelätande/vännermaratonskväll ute i limhamn - nej förlåt, hyllie by..?) vaknade jag iallafall vid halv 10 idag - sjukt sur xD  Har man en dag i veckan som man (ibland dessutom bara) får sova ut, då ska man inte sova i 6 timmar bara! När jag sen kände efter upptäckte jag att dagen började ännu opuligare - huvudvärk och halsont, säger det er nåt?
Nä, så då kollade jag bara lite på tv och sen lyckades jag faktiskt sova några timmar till.
Och här är jag nu, och mår bättre? svar: nej :(

Lovade Poison igår att vi skulle sköta länge idag, men det sket ju sig :(  *väääldigt dåligt samvete*. Men men, så kan det gå - att cykla till stallet, sköta o sen cykla hem igen känns inte så lockande. Frågan är väl om man pallar sig upp till Lindänge centrum senare för att handla...
Nä, nu blir det ett enormt alvedonintag och sen är det bara till och börja med biologiplugget.
Bjussar på lite bilder sen igår (som vi tog med ett väldigt roligt program på Annas dator mitt i natten):




Sillkompis, Tuuuva, Soy, och Lousy!




Om vi är lättroade? Ooooja.




Mac'ar är kanske inte så dumma ändå...




TORSKMIN!! :D




Karate-kiddow!




Det var riiiiiiiiiktigt roligt!! *internt* :D




Vi är stenkalla :(




Hahaha :D




Louise lyckadestill sist tränga in sig :u


Kommentarer
Postat av: sillen08

Hahaha, pule pul :D va mysigt vi hade ändå, titta på vänner-maraton med 2 sovande vänner ^^haha!



Eller huur Mac is the shiiit xD



krya på dig <3

2009-02-07 @ 16:29:49
Postat av: Louise

Haha shit vilka roliga bilder det blev xD torskminen är (y)!! Och som jag sagt heeela tiden, JA; MAC ÄR BÄST!!!! :D

2009-02-11 @ 18:10:43
URL: http://tinuviel.bloggie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0