Den som söker, finner

Aa, fast nu sökte ju jag iofs inte - men fann gjorde jag ändå! Ja, tänk allt man kan hitta när man städar ur förrådet! Bland annat så fann jag en pilatesboll, min long lost hoppstylta, en jättesöt kavaj (som jag nog iofs aldrig kommer använda men som jag ändå ska spara till min framtida dotter - så söt var den!) och en himla tjusig liten väska! :)  (bild på den kommer senare). Dessutom hittade man ju en del av systers kläder där inne (varsågod, siz! ;))
(En del mus-bajs fanns där också :'''s)

Nu ska jag plocka undan det sista där nere sen ska jag gå och möta susanne och så ska vi bege oss ut i backarna! :D wiiiiie!

Kommentarer
Postat av: Elina

Jungfru jungfru jungfru jungfru skär

här e karusellen som ska gå till kvällen

tio för dom stora och fem för dom små

skynda på skynda på för nu ska karusellen gå :D

2009-02-17 @ 11:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0