Dagen efter

.. har varit enormt seg xD Trots 4 timmar sömn (vilket jag är typ van vid nu :p) har den ändå varit så otroligt tröttsam - lite sleten e man allt efter igår. Det var man ju dock inte ensam om - alvedonen har flödat och många treor har vandrat runt som zombisar i slappekläder. Vår klass började redan på morgonens historialektion - vi yrade runt efter ett klassrum där man kunde kolla film, medan ståltanten springer runt och letar har 80% lagt sig på bänkar o stolar haha ^^

Jag var inte annorlunda mot de andra, när jag kom hem vid 2 stupade jag i sängen och vaknade inte förrens - hör och häpna - strax innan 7  xD  Pulet vare iaf..

Fredagskvällen har löpt på ganska tråkigt, men väldigt skönt chilligt ändå. Det har blivit godis, lets dance, lite matte e-plugg och det nya numret av Veckorevyn givetvis. Snart blir det nog sängen dessutom ^^ och imorgon ska jag sova lääänge för lördagskvällen/natten blir lång och söndagsmorgonen grymt tidig.

Godnatt allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0