Borgars 100-dagar-till-studenten-fest!

Gårkvällen blev väldigt lyckad! Det började med att jag & suss inte irrade runt liika mycket på väg till cj - vi börjar lära oss vägen nu, trots att louise är typ sämst på att förklara -.-  ("BAAAARTIIL" från en balkong underlättade också sökandet :p geeeks 8D)
Väl framme blev det iallafall lite förfest med det vanliga klass/NI-folket, och sen vidare mot Lilla torg (observera att jag tänkte betala bussen med ett par strumpor,- jag och mina idéer :u).  Och ja, att komma in gick finemang både för mig, cj och julia :D och inne vare väärsta pule-stämningen! :')  massa trevliga treor, härlig musik, trevlig dricka ("vill du ha en malibu-shot??" - haha 8D), studentsången, "alla vi som älskar Borgar klappar nu" (lite smånördigt bara ;)) - ja puligt helt enkelt!
Smartast var jag ju dock, när stina, lizzie, Nelly och fia kom, blir skitglad o börjar skrika typ bara "waaah, jag kom in!!!", och typ 1 meter bakom mig står 2 som jobbade där haha xD smiiiidet.. TROR det är dags för mig att sticka nu va haha xD (smet in i vimlet)
På slutet utbröt även ett handkräms-krig (eller det var mer hoppsan-cj-råkade-få-liitegranna-i-ansiktet-nu-tömmer-vi-hela-tuben-och-gnuggar-in-den-i-martinas-hår) ut med cj 8---)  liite mindre puligt ;)

Till sist tog jag & susanne en taxi hem. Fick dock världens otrevligaste taxichaufför (lär aldrig ringa 979797 mer)! Efter långa diskussioner slutade det iallafall med att han körde oss hem till suss så jag fick lämna av henne, och sen gå hem, mellan 2 läskiga områden, mitt i natten, ensam, svinkallt väder! Bara för att han inte ville stanna några sekunder hemma hos mig så jag fick hoppa av (observera att det är typ 1 km mellan mig och suss & han körde rakt förbi mitt hus). Störd var han -.-
Haha sen var det så roligt - när jag äntligen kommer hem, funkar inte min bipp (magnetisk portnyckel typ) till porten, så jag kommer inte in :u efter att ha försökt i 10 minuter bestämmer jag mig för att ringa upp till mormor o be henne komma ner och öppna - mobilen har hängt sig! Så pass mycket att den inte ens stänger av sig, utan jag måste ta ut batteriet - 2 gånger. Puulet. haha ;D



Borgare på yamato! :) (eftersom att min kamera-jävel är sönder har jag snott lizzies bilder)




Lite småskum bild xD Sofia, Nelly, jag & sillkompis




Sofia, jag, sillkompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0