|-)

Och så var man hemma efter träningen. Har tom hunnit ta ett skumbad i 10 min - väldigt nice :)
Träningen var ganska kass faktiskt, kändes bara segt och klumpigt :( min positiva attityd genomsyrade verkligen hela träningen haha ;) Stackars Annica som fick stå ut med mig.. (när jag störtar ner med huvet i bocken i en brytning haha)

Nä, så nu är man trött, med ont i foten fortfarande & ryggen såklart 8-) och med maaaassa plugg.
Lika bra att sätta igång då :(:(:(   (detta är vad som gör att man längtar till studenten..)
Men det värsta är väl ändå..: jag har ont i halsen! :s:s

Kvällens/nattens djurande:
- Biologi B!
(- + religion A-läxa)





Gissa vem som har tagit körkort idag?? :D

Kommentarer
Postat av: Sillen08

Haha, ojoj!! fint ska d va, publiceras på martinas blogg å allt :D (hoppas foten & ryggen blir bättre :S;)) Natti! <3

2009-02-06 @ 00:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0