Driiiims

Måste förresten bara berätta om mina sjuka drömmar inatt! :D

Först började det med att jag, jénny, sofie, emma och helen var i något hus på en åker (vi bodde typ där) (HÄNG NU MED I FÖRKORTNINGARNA HÄR, FÖR ANNARS BLIR DE JOBBIGT XD)

Hursomhelst så bodde vi där (nära en väderkvarn minns jag - mitt i ett rapsfält) och det hade precis skett ett mord i byn nära oss! :O Samtidigt så hade S,E&H börjat bete sig skitskumt, så jag minns tydligt hur rädda jag o J var för dom xD Till exempel försökte de låsa inne mig och J på vinden! :o Vi undkom tack vare att jag och J var starkare än H och kunde trycka undan henne från dörren (H).

Till sist vågade jag och J inte va där med dom längre - jag trodde dom skulle döda oss, eller iallafall försöka! :O Men typ samtidigt som vi rymt därifrån så ringde polisen mig (för jag var av någon anledning med och ledde utredningen av mordet) och det hade blivit bevisat att S,E&H var oskyldiga :s
Istället hade Louise blivit misstänkt, och JAG fick ringa till henne och meddela nyheten xD Minns tydligt att jag bara "är det Louise?" i telefonen (fastän jag mycket klart och tydligt hörde att det var Louise som svarade xD) och bara "duu.. alltså du är mordmisstänkt.. så åk ingenstans!"


FAST,
sen var jag helt plötsligt på Malmö Stadion :D (fick alltså inte veta vem som var mördaren :(). Då bevittnade jag iallafall en match mellan MFF o AIK, och MFF vann med 6-1! Hahah betydligt trevligare dröm! :D

Men ja, se det här med drömmar är för underligt ibland! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0