Survivor!

JAPP- det är jag! Survivor of first day of work! Var faktiskt riktigt duktig och snoozade bara 20 minuter imorse (05.45-06.05). Jag brukar vanligtvis snooza en timme, fast det var ju visserligen ï 3an när man knappt fick sova alls 8-).  
Numera räcker det iallafall med 20 minuter :D

Därefter har jag genomlidit nästan 9 timmar på tullavdelningen!! Inte lika mördande tråkigt som jag trodde faktiskt - dock är det väääldigt bra att man hela tiden har saker att göra, annars hade jag smällt av utav rastlöshet!

Efter att ha övningskört hem upptäckte man hur mycket energi som lagras i ett par ben när de bara får vara placerade framför en dator i 8 timmar i sträck. Det blev en joggingtur för mig, bort till en öde gräsplätt. Lite styrka där till Kelly Clarksons dunk-låtar och lite fjanterier med handstå osv till lite glad Ola-musik! Underbart! :D

En dusch senare sitter jag här och kollar på Vänner. När det är slut om en kvart ska jag fixa lite hallonte och lägga mig i sängen o läsa bok. Behövs efter en dag som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0