Sommartider hej hej

God morgon! :)
Inte blev det mer blogg igår, tiden räckte inte tid (som vanligt tror jag att jag hinner mer på en viss tid än vad jag egentligen gör). Så istället blev det dusch och sen iväg till stan. In på AF en snabb runda eftersom att dom klyddat (den här gången var det inte jag!) och sedan mötte jag upp Annorna (stav och 08), Tuva och Cj på Cosmopolitan för en fika. Väldigt mysigt och trevligt att träffa klasskompisarna igen :) Nu (när jag har börjat jobba) är det såklart Tivoli-planer som dyker upp, men se det får flitiga och arbetsamma Martina hoppa över :(

Anyhow, efter en stund där tog jag tåget till Åkarp, mötte upp Helena, gick o handlade på deras ICA och sen körde vi till Lomma :) Det blev grillning (qournfiléer med körsbärstomater, sockerärtor och minimorötter...), chillning, tidningstittande osv :) (till efterrätten som blev mörk choklad med hallonsmak och vindruvor!). Mys på hög nivå alltså, och ja, en kväll med bästa vännen. Vad kan man mer begära?


Idag har jag vaknat upp ännu hostigare :( blöh på hosta - finns det något mer irriterande??
Nu luktar det dock kaffe från köket, och det vet vi alla vad det betyder! :D Ska dessutom prova nån skum latte-grej i som mormor köpt.. kan ju bli intressant :P
Senare idag ska jag möta upp lite pulefolk på Entré (tänk att anna 08 aldrig varit där!!) och shoppa lite! :D  Puuulet!
(Så här vill jag spendera min sommar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0