Mamma Mia (N)

Hej hej allihopa!!
Tänkte bara titta in nu o berätta att jag äntligen har sett Mamma Mia (filmen)! Fick den utav min "styvbror" i julklapp, men har inte haft tid och se den sedan dess (helt galet). Men igår tyckte jag och Helena att det var dags, så då tog vi en mykväll (efter en mysdag i stan med Tuva och Anna 08) i min för övrigt tomma lägenhet! Filmen var dock KASS. Att det var ABBA-låtar gjorde dock att det var liite roligare, men det var trist att handlingen var så uppenbart uppbyggd kring låtarna. Hade det inte varit ABBA-tema hade 75 % av låtarna inte varit med. (Och såklart så var den vääldigt klyschig!). ja, för jag tycker inte om filmer som är sådär sjukligt overkliga. Fast okej, nu gillar jag ju Förhäxad och Harry Potter, men det är ju sience fiction mer. Mamma Mia är bara en klyschig film. Fet skillnad!

Hursomhelst, idag har det varit trampebåt i Malmö kanal med Tuva, 08 och Cj. Sol, fika, kaffe, vänner & Ola - vad mer kan man begära? :D

Nu upphör dock bloggandet for now, det är TFF-MFF på tv!!! 3 poäng idag, annars vet jag inte vad jag gör! (Och hoppas man får se Pode mycket! :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0