Last day of freedom!

Morsning korsning!!
Idag har sannerligen varit en dag i pure njuta-anda!

Dagen började med att jag försov mig.. Skulle upp halv 10, men blev halv 11 istället. Känns bra!
Iallafall bar det bara en stund senare av till Tuva (by bike, och Tuva bor på Kirseberg!) och träffade även Annorna där :) För vår del blev det stor & mycket god brunch i Tuvas kök, till reprisen utav Lotta på Liseberg. Saknar redan Arja! ;(
Hursomhelst movade vi oss vidare ut i trädgården med alla små missar och lite kaffe! Sedan slöade vi där i flera timmar utan någon tystnad. Härligt!

Planerna för några timmar framöver är att ligga här och njuta utav min sista dag i frihet. Imorgon börjar jag nämligen jobba!! :( Usch, det är vad jag vill (eller ja, måste xD) men det tråkiga är att det är det absolut tristaste jobbet man kan hitta :( Jag som är så social, utåtriktad och sällskapssjuk ska sitta framför en dator på ett kontor, och bara mata siffror i 8 timmar! Det är tur att det inte är mer än 4 veckor, för då hade jag väl blivit självmordsbenägen..


Nu ska jag dock byta om till shorts och linne, och sedan njuta av SATC, 3e säsongen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0