@ joooobb!

Tjihuu!!
Igår var jag så sjukligt trött efter jubb, så därför blev det inget blogginlägg! :u (Dock hann jag med 168 deklarationer igår - jämfört med de 101 jag hann men i måndags, så duktigt värre!).
Nu har jag lunchrast, men eftersom att jag aldrig är särskilt hungrig vid den här tiden på dagen när jag druckit kaffe hela morgonen (kaffemaskinen var dock sönder igår och iförrgår!! :o men nu funkar den iaf :D) så då blir lite fb, bdb, blogg o ola.cd istället på lunchen! :D

Nu är det dock inte så lång tid kvar innan stackars jag måste börja jubba igen :( fast sen ska jag iaf få köööra (me like, även om jag oftast fortfarande får minst ett irriterande motorstopp!!) och sen ska jag till stallet och rida. Nu är nämligen pållarna tillbaka, det är skötarridning och förhoppningsvis får jag därmed Poison :D

Under tiden får rix fm underhålla mig, fastän jag stör mig på 3 saker:
1. Maria - radioprataren på Rix fm efter morgongänget. Hon är tråkig och upprepar allt hon sagt i flera timmar framöver!
2. Hennes uttal på "gosedjur".. (gossedjur??!)
3. Att Hassles "Hurtful" spelas alltför ofta!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0