FIIIIX

Gooood morgon!!

Här sitter jag, med en kopp kaffe duh :u (dock helt svart idag - känns som att det behövs med tanke på det kommande dygnet ;D).
Igårkväll begav jag mig till Kirseberg (till Mässingshornet närmare bestämt) för att lyssna på när naturkillarna skulle spela (nej, det är inget nytt jättepopband - våra klass/parallellklasskompisar! :U Kvällens höjdpunkt var dock att TUVA skulle komma dit! Människan har nämligen varit i Kina i en månad, och skulle anlända i Sverige blott några timmar innan spelningen på Mässe. Eftersom att hon dock bor 20 meter från stället tänkte hon komma ändå:D Jag, Louise och Anna stav stod och glodde mot utgångarna HELA tiden, och när klockan tillslut blivit närmare 10 kunde vi inte vänta längre. Vi sprang bort till Tuvas hus, knackade försiktigt på och Tuvas pappa öppnade. Vi frågade efter Tuva o han bara "ja, hon e där inne *peka mot toaletten* - kom in!". Och ja, mycket riktigt stod Tuva inne på toan i bara handduk hahah :D Så det blev blöta kramar för fulla muggar! :D

Vi drog iaf med henne till Mässe rätt snabbt, och sedan bar det tillsist hem för min del vid halv 2.

Idag har det varit upp i ottan för att fixa allt. Rätt mycket att fixa faktiskt, men jag betar långsamt med säkert av listan :)

To do:
- Packa
- Fixa Sven-inge
- Ta fram biljetterna
- Leta upp mobilladdare
- Fixa sovsäck
- Fixa liggunderlag
- Hämta kikare hos mormor
- Kolla lakan till skylt
- Fixa matsäck
- Städa till Pancakes
- Kolla ficklampa

Nu ska jag dessutom ringa till Ebba (kassör i voltigestyrelsen) och tigga till mig ett par nya inspänningar till Merlin/Jacques från EM (a).
Poss!


Kommentarer
Postat av: Tuva

wiihoo!! så fint av er att hämta upp mig :D blev sååååååå glad :D:D

2009-08-02 @ 15:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0