After work

Tja allihopa!!

Nu har jag kommit hem från vår första träning på ÖRS på myycket länge (vi flyttar ju tillbaka dit from idag). Träning blev utan häst, men med maaassa kür på bocken. Vi skulle förändra den lite eftersom att vi bara har sisådär 6 hästträningar kvar tills SM.... Efter 2 ½ timmes lattjande hade vi en nästan helt ny kür, där jag är uppe mycket mer än vad jag brukar (först är jag uppe i 1½ block typ, sen hoppar jag av och sen ska jag upp igen efter typ 3 övningar på hästen xD) och ja, jag tycker nog fan att vi gjorde den svårare nu xD Dock äre grymt att vi har en ex-gymnast i laget som ska göra salto och nån konstig skruv-grej av hästen (typ en hjulning fast man sätter inte i händerna) :).

Nu är jag dock dödligt trött (denna träningen tog på krafterna, och ryggen!) och ska lägga mig och glo på SATC :)
godnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0