|---)

Jag är trööööööött. Så in i helvetes trött.
Träning har det vatt, o såklart var jag sist hem från stallet as usual (fattar inte hur jag alltid lyckas xD).
O här sitter jag, cptrött alltså men ska nanna nu! Imorgon ska jag ha Matti direkt efter jobb, o eftersom jag ska träffa bk efter tänkte jag komma iväg tidigt till stallet. Dvs måste jag börja 7 o ta bussen härifrån 06.05 - un-der-bart!
Imorgon ska även tävlingen på rix fm avgöras. Jag kan inte förneka att jag är nervös, men som tur var har jag ställt in mig på att inte vinna. 1 chans av 12.. vad är oddsen liksom? xD Men men, lördag kommer rocka oavsett vilket eftersom att jag både ska till stallet & rix fm-festival i lund på kvällen :) ska dessutom försöka klämma in en MFF-träning på lördagmorgon. We'll see.
Nu skriker sängen på mig (mitt ego har redan bänkat sig där - den jäveln upptar hela sängen...)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Elina

e det fulingen som tar upp din säng eller har du manligt besök? :p

2009-08-27 @ 23:01:12
URL: http://evanjelina.blogg.se/
Postat av: Anna H

Läste att Ramati är sjuk.. Hur är det med honom? Vi blev väldigt oroliga att ni inte kommer till SM... Hoppas hoppas (vi håller verkligen alla tummar vi har i Caprifolen) att han blir bra nu och att ni får ihop ert lag. Vi ser fram emot att träffa er om två veckor :)

2009-08-27 @ 23:24:55
Postat av: Christina

Lycka till imorgon och du är så värd att vinna. Kramis

2009-08-28 @ 00:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0