voltige

Liten update nu då!
Pysselkvällen hos Lina och Per igår blev väldigt mysig :] Vi käkade tacos, skrev packningslista, meny för Holland-dagarna ^^, sydde siffror på dräkterna och lyfte såklart (trots lågt tak ^^). Lite lagom uppladdning helt enkelt :)

Vidare bar det av till slottstaden och hem till cj (och ja, jag hittade!! Helt själv vart jag dessutom!). Det blev en spännande 18 års-fest: anna stav och jag skulle lära tuva breakdance, tuva fick lämna över facklan till en värdig efterträdare, och stackars cj fick att göra. Lite synd ;)  På vägen hem hade jag och suss världens flyt. Först anländer vi till busshållsplatsen 1 minut innan bussen ska komma. 30 sekunder senare smsar andreas och frågar helt random om vi vill ha taxi! :D Så hejsan hoppsan fick vi skjuts hem istället för att åka buss mitt i natten :u härlit värre!

Idag har jag varit duktig och jobbat! :U Egentligen skulle vi ha tränat 11-15 ute på ÖRS, men eftersom att där också är tävlingar idag, blir det istället 18-21 på Bökeberg. Innan dess blir det ÖRS ändå dock. Snart blir man nämligen upphämtad av Svenssons och så ska man åka o ta hand om stackars Kalif, som imorse gick i konvalicenshage igen :'(
Klockan 2 ska jag lina Jacques och vid 3-halv 4 kommer Rickard ut till ÖRS och ska hjälpa mig med Merlin igen :)  Bäst att börja ladda nu - har en känsla av att han kommer att vara tuff mot mig idag..

Kommentarer
Postat av: Anna :)

Hahah Tuva fick lämna över facklan!! :P

2009-04-26 @ 13:37:52
Postat av: Tjugg

haaallo, glömde du inte att berätta en liiiiiten incident:O:P

2009-04-26 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0