Stressig onsdag

Det finns få saker jag hatar så mycket som att skriva fysikprov. Vad tror ni att jag har gjort idag...? Så ja, det blev en lång gårdag och lång natt med fysikboken - härligt! Nat -.-  Men nu är det iallafall över!! =]
Vidare löpte dagen på ganska snabbt och smärtfritt och sen cyklade jag hem och mötte Flumemma så hon fick dumpa av lite saker hos mig. Jag får nämligen trevligt natta-besök av den lilla flickan ikväll :) Fröken Gustafsson är nämligen på en EMD-spelning i Malmö ikväll, den lyxliraren (inte för att jag egentligen vill gå på EMD-gig, men om man får välja mellan det och det jag har att göra idag, hade man nog hellre försökt stå ut med Erik o co).  Men idag har jag faktiskt hunnit med en del (och har äntligen tvingat mig ner på ICA för o lämna mitt Cv, gud vad jag hatar o söka jobb!). Det man har kvar är dock att slutföra den senaste psykologiarbete och påbörja Kemi B-plugget inför provet på måndag.
Och sen ska man fylla i en ledighetslapp, slutföra ansökan till universitet, skriva projektarbete och fixa tävlingslicens!

Idag är listan i kalendern så lång att det går UTANFÖR  spalterna -.- !
Bäst att ta tag i det nu, så Emma och jag kan myyyysa när hon kommer :)

På tal om myyyyysa, här får du Jénny!! :D :


Kommentarer
Postat av: Emma

STÅ UT med?! hmmm...........

2009-04-16 @ 14:58:46
URL: http://flumemmaaa.blogg.se/
Postat av: Jénny

hahahahahahahaha, så kuul xD hahah

2009-04-17 @ 10:56:30
URL: http://wannabedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0