outfit-problematik!

Tjenixen!!
Idag vaknade lilla Martina upp klockan 11 - whoopsi. Någon somnade visst liite för tidigt igår (och hann inte ställa klockan). Lilla Martina vaknade även upp förkyld. Hurra, tänkte jag - då kanske min hosta är borta. Men äeh - nu är jag förkyld + hostig (och nu gör det ont att hosta också). Wiho!!  Men ähh - om 6 dagar åker vi till Holland!!! :D

Iallafall det blev cykling till skolan för o ha 30 minuters religion och sen vart det slut! :U Soft skoldag mao! Efter skolan följde jag med louise och cj till stan för att kolla balklänning till lousy (och tur var väl det för cj har tydligen lika dålig klädsmak som musiksmak). Efter lite vandrande runt där blev det vidare till entré, käka med tjugge, möta upp jocke, köpa 18 års-present till sandy och leta outfit till mig.  Inga silvertights hittade (tänkt outfit: svart tubtopklänning, svarta pumps, silvertights, silverväska & silversmycke).  Nehej.. In på systemet så Helena fick utnyttja sitt 20 års-skap :D *we like* och sen fick jag cykla in mot stan igen för att hitta tights (nytänkta outfiten: svart tubtopklänning, svarta pumps, klarblåa tights, silverväska & silversmycke).  Klarblåa tights borta... Outfiten nu står alltså mellan 2 alternativ:

- Svart tubtopklänning, svarta pumps, turkosa tights, silverväska (lånat den vanliga av Elina.. borde kanske köpa mig en egen i en så användbar färg snart? Men äeh- betydligt roligare och köpa skor isåfall :D) och silversmycke (var nere på den vanliga smycke-skattjakten innan en fest, hos mormor innan idag. Fick med mig (läs: blev utsmyckad som en docka av mormor med) ett tajt silverhalsband.
- Svart tubtopklänning, silvriga skor, svarta tights, silverväska och silverssmycke

Svårt val det här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0