I've got sunshine..?

Så var det en ny morgon med strålande solsken (eller det verkar så iallafall ur mitt horisontella läge ^^). Lite våra bästa år och så en kopp te på det - primaliv!

Igår blev det iallafall inget etage-ande. Ett jätte-klyddande sänktes allas pepp-kurva. Det + en ond fot gjorde att jag istället stack hem till siz och leo på lite tv-tittande. 2½ men och sedan Ballar av stål - kul måndagshumor! :)

Idag har jag en mycket-att-göra-dag, men ganska roliga saker också :)
Om en stund ska jag bussa till någonstans och möta pappa (vet inte riktigt var jag hamnar men det får vi väl se) och så ska jag köra lite :) Ska bla köra till polishuset för och hämta lite papper för o kunna skaffa pass. För om personen som ska skaffa pass (dvs jag) inte har ett leg (vilket jag inte har) så måste båda föräldrarna ge sitt samtycke. Så inte nog med att man måste ha en förälder med dit, utan den andre föräldern måste även fylla i en medgivande-blankett 8-)! Så det är alltså en sådan jag ska köra och hämta.
Vid 2 ska han tillbaka till var-jag-nu-möter-honom, och då ska jag bege mig vidare in till stan en snabb vända. Sen ska jag hem och då ska jag skriva psykologi (blev ju inte så mycket av det igår) och sen vidare till träningen.
Blir nog inget blogg förrens efter träningen, så ni får ha det finemang tills vidare! :)
(och håll er ifrån regementsgatan o kringliggande idag...)

Kommentarer
Postat av: sandra

Saknar dig!

2009-04-08 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0