IT-brud, här är jag! :U

Här ska ni få se en bild på mina nya COOLA brills! :D
Har inte hunnit särskilt långt på psykologin, men däremot har jag skrivit mitt personliga brev till söka-jobbandet! :U Sjukt fjantigt känns det dock, känns som att skriva en jevla lunarpress eller nåt -.- ... "Hej, jag heter Martina och jag är en cool tjej på 17 jordsnurr".  Nä, kanske inte riktigt, men nästintill..




Där har ni dom.. fräcka va?:D




Är man cool eller är man cool...



FÖRRESTEN, är det bara jag som tycker att det är liite disgusting att Linda Rosing (age 35) har blivit ihop med en 19-årig stackare efter "Den rätte för Rosing"?  För honom är det väl a dream comin' true - hon är en överbotoxad glamourbimbo och han är.. ja, 19 år. Men var är hans moder undrar ju jag.. Nåja, välkommen till 2000-talet, I guess. Är det bara jag som är kvar i de outtalade 90-talsreglerna om åldersskillnader?


Kommentarer
Postat av: Jénny

Ååh, såna brills vill jag med ha, fast i svarta :P. Vart köpte du dom? ;)

2009-04-02 @ 20:45:03
URL: http://wannabedu.blogg.se/
Postat av: Jénny

Kusse-kusin, I MISS YOU! <3

2009-04-03 @ 10:39:20
URL: http://wannabedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0