hääärligt

Det blir ett litet kort inlägg idag! Det har nämligen varit en fullrulle-dag med start i skolan och biologiprovet. Det gick faktiskt bra :)  Och efter skolan bar det av till stan för att träffa Helena. Tanken var att vi skulle köpa present till Sandra som har 18-årsfest imorgon, och småtitta på outfiter till oss. Dock hittade vi bara en liiten present till sandy, och en jättesöt rosa klänning till Helena istället, som hon ska ha imorgon :)  Jag för min del funderar på svart tubtopklänning, svarta pumps och silver-tights. Men vi får se vad jag hittar på entré imorgon :)

Efter allt det dära blev det iallafall världens flummigaste träning! :D Utomhus på bock (var tävlingar i ridhuset) och ja, väldigt rolig. När vi tex tillslut skärpt till oss lite och ska göra grunden på tid till musik på bocken (och alla har ställt sig tysta i ledet), då kliver Nattis fram och bara "Vet ni varför muslimska kvinnor använder slöja??". Haha snacka om att bryta en is xD

Men nä, eftersom att senaste provet var idag och nästa inte är förrens på onsdag, tänkte jag unna mig en pluggfri dag idag - så nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och kolla klart scrubs-avsnittet i horisontellt läge mellan ett lakan och ett täcke :D Underbart <3


förresten.... GRATTIS TILL FLUMEMMA SOM TAGIT KÖRKORT :D

Kommentarer
Postat av: Natalie

HAha om väl träningen har börjat flummig får den ju inte sluta! MUMS!

2009-04-24 @ 18:31:52
URL: http://nataliebrixland.blogg.se/
Postat av: Emma

TAAAAAAAAAAAAAAAAACK :D

& ja, du verkar ju också haft en bra dag! pluggfria dagar - we like! :)

2009-04-24 @ 20:19:17
URL: http://flumemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0