En PUUUULIG tisdag!

Vilken härlig lovdag jag har haft!! :D
Det började med att man vaknade av sig själv en timme för tidigt dessutom! Körning inne i city, bla cruisade jag runt på Drottninggatan, Regementsgatan, Kronprinsen, Pildammsparken och så lite på Kirseberg. Mycket spännande det här med att köra bil! :D In och hämta min jevla blankett hos polisen också. Vidare i stan vid 2 blev det som sagt lite shopping :) Hittade tex den sista födelsedagspresenten till Helena, som fyller hela 20 år på söndag!! Spännande present detta... :D  Hittade även ett par chinos inne på Gina Tricot som jag köpte! :)  Brevid de jag köpte låg ett par likadana fast lavendelblå. Var faktiskt väldigt sugen på att ta ett par i den färgen. Egentligen tycker jag faktiskt att det är ganska coolt och kul med lite färg - särskilt såhär på våren/sommaren. Men eftersom att jag även är en sucker för tidlösa klassiker, så blev det tillsist ett par beiga istället. Men dom var inte fy skam heller :)  (fanns tyvärr ingen bild på internet så ni får väl ta mitt ord på att dom är fina :)).

Vidare hemma hann jag snabbt byta om, sticka ner på ICA och handla en smoothie (hann inte göra en själv!) och sen börja färden till träningen. En träning som jag lyckades hanka mig igenom genom att springa på tå på högerfoten ^^  Lite ont fick jag i en avgång, men annars gick det okej. Blev bara 2 korta grundpass idag dessutom på Regent (som förövrigt inte gick så bra).

Efter träningen fick man bege sig på en kommunal-trafikig hemresa eftersom att Julia inte var där ^^ Blev till att följa med till Åkarp med åkarps-gänget, vänta på stationen med annica, ta tåget till malmö, missade preciis 8an, gick in på prellan på centralen och köpte nötter (som jag varit sugen på HELA dagen) och sedan tillsist ta bussen hem. Hemma vid 11. Yes! :U

Nu har man iallafall fått duscha och fått mat i kaggen. Blir dock dax för sängen nu (hemma själv miih :)), klockan är alldeles för mycket!
Gonatt gonatt.


Kommentarer
Postat av: Tuva

Nötter på en tisdag? Om jag inte minns fel kom vi GEMESAMT fram till att det endast var tillåtet på lördagar och ev. vid speciella tillfällen (högtider etc.). Nog tror jag att din tisdag var pulig, men jag anser nog inte att den kan kallas för en högtid xD



--> Grovt fuskeri (grrrrrr)

2009-04-08 @ 16:35:56
URL: http://nossnevsavut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0