Det finns ingen tråkig fredagkväll som inte Kajan kan fixa!

Tjolahopp!
Humöret svängde snabbt igår när det var dags för Så ska det låta! :D Inte bara för att det är bra, utan även för att Kajan var med!! :D (HippHipp-Kajan, ni vet). Haha så hiimla rolig var han :D :
- "Asså jag kan inte så många sånger eller så.. kommer det bli ett problem?"
- "Jag kan mest snapsvisor och julsånger, kommer det sånt??"
och när "Love me tender" faktiskt var rätt låt under "Titelmatchen" och han hade sjungit den:
- "God jul allesammans!!!"
och när han skulle ta en siffra:
- "TRE!!!!"  (gallskrek)
och när Sanna Nielsen (som var i hans lag) skulle sjunga Empy Room:
- "Kan jag göra nåt eller?"

Och allt på Kajan-skånska.. Hahaha så jevla kul :'D
Därefter var jag faktiskt ganska så duktig och lärde mig en hel del om aminosyror, peptider och kolhydrater. Heja mig!

Idag är dessutom najs - sol och (antagligen) värme, stall, träning och mysigheter! För imorgon är det nämligen tävling så idag är det en hel del o fixa i stallet:
- Tvätta överdrag, lindor och linor
- Sköta Poison
- Bada Jacques
- Smörja av Jacques träns
- Skaffa startlista (obs obs!)
- Träna (på ÖRS tack o lov)
- Bygga bana

Så nu blir de heldag i stallet! Hemma vid ... 6 kanske?! Hörs då people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0