Det är inte lätt att vara en Starwars-gubbe i NV3a

Det som bara inte får hända har hänt!! Min Starwars-gubbe har blivit kidnappad! ='(  Ja, för länge har de 2 smådjävularna cj och pelle försökt sno min starwars-gubbe (från donken i Lund) som suttit på min väska. Innan har de inte lyckats få av honom (fråga mig inte hur de har kunnat misslyckas när jag kan få av den på 10 sekunder, men ja..). Idag var jag dock så inne i Stinas studentmössa som hon hämtat ut idag, att jag inte ser att pellejävel lyckats fått av honom från väskan, och att han och cj står och drar i honom! =(  Givetvis gör jag allt jag kan för att få tillbaka min käre vän, men utan resultat. Min kära starwars-gubbe ligger alltså nu inlåst i cj's mörka skåp, helt ensam! :'(

Ta-tillbaka-starwars-gubben-uppdraget efter skolan misslyckades ju också. Jag hade en vattentät plan A som jag, louise och anna testade några gånger i korridoren först: När cj plockade ut saker från sitt skåp, skulle Louise attackera honom, släpa honom bort i korridoren, brotta ner honom, sätta sig på honom (och gärna prygla honom lite), jag skulle under tiden ta hans nycklar ur skåpsdörren, när pelle då kommer och drar undan mig ska anna springa fram till skåpet och hämta min vän! En helt PERFEKT plan, men sen blev den aldrig genomförd, eftersom att louise "inte ville skada sin pojkvän"... ?  Ska fråga om jag får låna en toffel av henne imorgon..

Och imorgon ja, då SKA planen genomföras. Ska be tuva ta med sig sina knogjärn och baseballträn också, så ska de få se på andra bullar... Slå pelle och cj blodiga? Ja tack!



Såhär såg det ut förra gången cj & pelle försökt sno åt sig min gubbe (men misslyckades). I sin frustration tejpade pelle istället ihop honom till en boll! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0