Blogg.se har en alldeles egen vilja..

.. som ibland tar övertag. Som till exempel nu, när gårdagens outfit-inlägg inte blev publicerat förrens nu. Nåväl, jag antar att ni överlevde.

Gårdagens 18 års-fest för sandy blev väldigt lyckad (körde på outfit-alternativ 2). Där var både jag, Helena (gammal voltigör ju), sandy då och colle (som båda går i mitt lag), Maria (gammal voltigör) och Sofie (min gamla tränare). En riktig voltige-community!! Riktigt härlig kväll :)

Väl hemma blev det ca 4 timmars sömn sen upp och jobba (vidrigt!!). Halvvägs in i jobbet (när jag varit runt i alla boxar o spiltor (typ 20 st) och borstat alla hästar, samt mockat typ 8 spiltor) upptäcker jag att Klas (min mobil) är borta. Jag har tappat honom! Någonstans hos någon häst, någonstans i halmen. Braaaaa jobbat, Martina!! xD
Dock kommer Åsa (jobbarkompis) förbi och ringer till mobilen så jag hittade honom. Zigge fick sig nog en chock när Ola började skråla "Gåsapåg" under honom xD 

Nu är man iallafall hemma och duschad- de e najs! Lite planer smids ang. cjs 18-årspresent (den jäkeln vill ju inte ha något!) och lite projektarbete ska skrivas. Sen blir det trevligheter i eftermiddag o ikväll. Mer om det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0