bite me

Ibland får man verkligen tillbaka hörrni.. För några dagar sedan retades jag nämligen med mina kära vänner Flumemma och Jénny, som råkat bliva sjuka på lovet, och vad vaknar jag upp med idag? En jävla konstig känsla i halsen! Ni vet sådär som det känns dagen innan man börjar få ont i den på riktigt. Hmm, glömde jag att säga "peppar peppar ta i trä" när jag skröt om att jag var frisk som en nötkärna? Eller är det helt enkelt karma som kommer ifatt mig?

Nä, anfall är det bästa försvaret så hur tänker jag tackla det här? Jo, genom att ignorera sjukhetstecken och fortsätta med livet som vanligt.
Först ska jag börja fixa mig nu och sen bär det av till city. Ska köra lite, fixa pass och sedan hem igen. Då blir det plugg och ikväll (om jag känner mig själv rätt) blir det ändå träning.
So long!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tillåt mig: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-04-09 @ 21:04:41
URL: http://flumemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0