Bi-o-lo-giiiiii

Hej!
En bloggfri måndag och tisdag berodde på ett fackat modem! Att jag överlevde nästan 2 dagar utan internet är nåt att skryta med dock.
Hursomhelst så kan jag glädja er med att kemiprovet i måndags nog inte alls gick skit, konstigt nog. Fysikprovet har jag fått veta att det inte heller gick skit (som jag också trodde)! Och mina 2 senaste (och sista!!) labbar jag lämnat in gick inte heller skit (VG+ på kemilabben och MVG- på biologilabben). Och Bertil som utpekade mig på biologilabben häromdagen och sa att jag gjort stoora framsteg xD  Vilket får mig att tänka på de prov och labbrapporter jag skrev i 1an.. Jösses amalia, det är ju pinsamt... xD

Men, nu ska vi inte göra en trip down the memory-lane riktigt än. Det tar vi närmare studenten! För ikväll är det bara biologiplugg som gäller. Imorgon är det nämligen dax för det sista biologiprovet på Malmö Borgarskola!! (Eftersom att Bertil tycker att vi skriver förbaskat bra labbrapporter och har presterat väldigt bra på våra prov, tyckte han att vi kunde skippa det inplanerade provet om 2 veckor.. yey!).

Anyhow, vad mycket skolsnack det blir alltid xD  Well, ge mig ett ämne att skriva om eller deal with it! ^^
(Kanske skulle ta och skriva ett debattinlägg om det etiska felet att äta kött, som jag inte aaalls var ensam mot klassen om att få argumentera för under gårdagens religionsdebatt).
Nej, nu blire förlossning här!!
Puss och kram :D

Kommentarer
Postat av: tuva

mycket riktigt, det sista biologiprovet på malmö borgarskola, dock inte det sista biologiprovet för dig med tanke på dina framtidsplaner på LU..

men för MIG däremot var detta det sista biologiprover eeeeeever :)

2009-04-23 @ 18:11:08
Postat av: Emma

Du skuuuulle kunna prata om att grabbarna va skojjiga på roomservice?? eller att Emma har tagit körkort? TYP?! :D hahahaha

2009-04-23 @ 22:15:39
URL: http://flumemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0