Back in bisnis, del 2 ;)

och här kommer fortsättningen xD

Vaknade som sagt hos susanne idag och så gjorde vi jättegoda bullar till frukost och kollade lite Vänner :)  Hemma nu, och ska börja plugga :(  Vet inte vad dock, har att välja på:
- Projektarbete
- Psykologi B-arbete
- Fysik B, 4 kap
- Kemi B, typ 2 kap
- Biologi B, 2 kap
- Fota till Digital Bild

Förutom det måste följande göras på lovet:
- Köpa en sista present
- Kolla upp syomaterial (bostäder och högskolor)
- Skaffa pass
- Övningsköra
- Ringa olika ev. sommarjobb
- Lämna CV till några
- Ringa till olika sportaffärer och inhandla klisterspray till lag 2
- Köpa tyg & sy på tyg-remsa på Jacques filt till lag 2
- Städdag i voltigerummet
- Beställa champion-voltigeskor!!

Hm... har jag glömt nåt? *-)  Nej tror inte....
Ikväll blire det iallafall kanske utgång. Skulle kanske ut med lite klassfolk till Etage, men eftersom att man knappt kan gå på foten får vi se hur det blir med den saken :(  Nu ska jag iallafall sätta igång med plugget. Ska nog ta o fortsätta med psykologiarbetet så jag får den skiten överstökad.
Ha en trevlig måndag! :)



Såhär stekiga var sillkompisarna innan musikalen på Borgar i torsdags! :D




Likt en "När du får oväntat besök"-reklam dök Prymeno upp och började nafsa på mig och sofie när vi stekte i stallet i fredags xD



Såhär skojigt busschaufför åkte jag & suss med på väg hem från KB i fredags!

Kommentarer
Postat av: Bromé

Aw, fina prymeno <3

2009-05-12 @ 13:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0