Kravlös dag?


Gårdagen var kuuuul :)  Det bar ju som sagt av till Lund, och tillsist (efter lite hjälp ^^) lyckades jag hitta till stadsparken. Nästa problem: hitta folket i en park stor som en jevla djungel. Efter 40 minuter, några varv runt dammen, 1 fågelattack (där jag fick gömma mig bakom en stolpe - lunds ankor e fan dopade eller nåt!!:o) och ett antal konversationer med mig själv (liknade nog en ensam, senil gammal tant) hittade jag Flumemma, Jénny, Sofie och Martina. Efter en liten stund joinade Christina, Sara, Hobbe och lille Ringo oss också, och så blev det lite picknick i parken och därefter promenad längs Lunds gator. Lilla menyn såklart, och tillsist bar det hemåt.

Väl hemma blev det till o påbörja det kära psykologiarbetet, tills Susanne skrev o frågade om jag ville kolla på Sex and the city-filmen med henne. Naturligtvis va! :D Så det blev lyxkväll hos mig med SATC, mousserat vin och mörk choklad. Inte illa! :)  (Därefter översovning naturligtvis!)

Idag ska man snart bege sig till stan o leta nyårsklänning (paniken börjar komma, men åandrasidan har ju nyårsplanerna skitit sig en aning, så vi får la se vad som händer..)
Sedan blire hem till Elina för lite julfirning med henne och Leo.

Hörs ikväll, och ha en trevlig dag allihop!:)




Snott bilder av emma! :D Här e vi iallafall, i Lunds stadspark!




Jag och Jénny är ju hur vackra som helst...




7 personer och 2 hundar i en liten, röd bil.. Inte så tokigt va?

Kommentarer
Postat av: Christina

Tack för en mysig men kall dag det får vi göra om nsart inomhus!!!

Röda bilen tackar för att den fick fylla sig med underbara tjejer istället för ett liv på skroten.

Lycka är det!!!!!

2008-12-30 @ 13:38:24
Postat av: Emma

JAG LÄSER DIN BLOGG!!! :D:D:D:D:D:D Hahahaha

MEN TACK FÖR IGÅR UNGE <3<3<3<3<3

2008-12-30 @ 19:48:09
URL: http://flumemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0