I rock!


Japp, tänk att jag har gått en hel dag utan smink (H) Helt enormt ffs..
Iallafalll.... Efter inte särskilt lång tid i stan idag hittade jag en klänning, en asfin turkosblå..- storlek 44.  Jaha, tack.. :p
Blir man inte dölack på sånt?-.- Efter en timme till kanske så hittade jag dock en svart tubtopklänning, lite mer klassisk men också jättefin så den blev det :D (Min nyårsoutfit bestämt sedan länge är ju ändå en svart tubtopklänning, silverskärp och silverpumps.. nu har jag ju visserligen inte hittat några fina silverpumps, men svarta duger väl :D).

Efteråt bar det iallafall hem snabbt och därefter bort till Elina och Leo, o få julklappar! :D En jättesöt svart topp med rosett och ett par öronhängen (som ska användas imorgon). Mycket nice! :)

Nu slog klockan 21, så nu blire film- Mona Lisas leende.   (Shit vad jag älskar allt som har med Julia Roberts att göra).
Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha jag har haft filmen på framför mig hela tiden men suttit här 8) hohohoho xD

Åhhh alla kommer va så jävla snygga utom jag som inte orkat ta mig in på rean -.- hahahaha xD

2008-12-30 @ 22:12:30
URL: http://flumemmaaa.blogg.se/
Postat av: Louise

ja men SKOJAR DU att det är irriterande :O:O speciellt när man för tredje gången inser att "nej, den kjolen finns inte heller i nån affär i hela malmö i din storlek Oo)Oo)Oo)" :))

2009-01-11 @ 20:57:57
URL: http://tinuviel.bloggie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0