Gaah.


Jobbiga folk e!!! :( Nu får jag byta blogg igen!! Hoppas alla följer med mig hit :)
På agendan idag är iallafall att duscha strax, fixa mig, påbörja mitt psykologiarbete o därefter bege mig nån julfirning med hela tjocka släkten Olofsson (Peters (mammas särbo) syskon med respektive och barn).
Därefter blir det hem till huset för sista julen där.. lite ångest :/  Ah well, de blir bra som de blir.

Nu måste jag hoppas in i duschen, hoppas ni alla får en trevlig annandag :) (det är väl det idag? :s)


Idag hände förresten det dummaste.
"Mamma, vet du vad jag önskar mig i födelsedagspresent?? En mjölkskummare!!"
"Men det har vi ju redan!"

Gaaah, en hel jobbig skoltermin som jag har druckit fattigt bryggkaffe när jag kunnat dricka härlig latte!! (Som är så mycket mer "Borgar" som Padde säger.. ^^)
Dagens i-landsproblem! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0